Tankar som bara yr... :)



Jag tänker på de ibland när jag ska till och blogga på de här viset, tänk om man skulle lägga upp bilderna i nutid och sedan beskriva dem i ord sisådär 6månader efter. Just nu känner jag att jag är så mitt uppi dom här 6 bilderna jag nu postar, att jag liksom får svårt att berätta om dem. Det är kanske yoga-brist det beror på. Att jag behöver yra ner tankarna några varv. Det är nog så...

7 yoga-minuter senare...
Helt rätt analyserat av mig. Hittade anspänningar i rygg och nacke efter en crash jag gjorde för 2dagar sedan när Björn fotade. Läskig crash nu när jag känner efter, känner även att den + en utebbande förkylning påverkat mig i åkningen både igår och idag. Må ta krafttag i detta. På lördag står jag på start igen, i Verbier, det är en Freeride Worldtour Qualifying *3 tävling. Inte jätteviktiga poäng, men viktigt mentalt att kötta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar