Dagen var int god poängmässigt, men för den obefintliga snoppen

Nu är det lördag kväll, snart prisutdelning, middag och fest. Åket jag körde idag var en jäkla självförtroendes poppning, ett riktigt hårt åk. Ett åk som domarna (på helt rätta grunder) drog av poäng på. Jag svängde och körde hårt, droppade tre stora klippor, men i sista droppet försvann poängen, då hakan slogs i knäna, istället för en perfekt landning på båda fötterna. Jag flinar här lite, fast endå inte. För jag utvecklas så sjukt mycket och jag lever mitt dröm liv. Samtidigt som jag sliter som ett djur för den här drömmen, jag vill. Jag kämpar, det ska gå. Nu vill jag till St Moritz och nästa tävling!
Nu ska Matilda Rappaport och Christoffer Gran ut och firas!
Tjopplihoo!  /L

1 kommentar:

  1. Fortsätt kör hårt, kul att följa dina äventyr!
    Take care/ Björn & Cissi

    SvaraRadera