Hinner jag?

Försenat tåg. Jes! Jag hann spontan träffa Fränsta-vännerna! :)

Tänker på vad ofta jag höra ordet tidsoptimist med en negativ klang. Varför? Jag tänkte imorse kl 7 att nä,  jag sover till 8, sen sätter jag igång. Igårkväll julskyltade jag med TOPSPORT i Funäsdalen, genom att köra tre st föredrag om extremskidåkning och det var så mäktigt, men jag blev helt slut. Jag sov som till 8 idag. Studdsade upp och tänkte; nu ska jag flyttstäda mig ur stugan för vintern. Sen åka till snön i Vemdaln, köra eftermiddagsåkning där med Louise. Äta julmiddag hemma i Fränsta med gamla släktningarna. Gå på julskyltning med folk och sedan springa ned till tåget som ska ta mig ner till Uppsala. Realistisk plan? Jeeeah inte till 100% men nöjd är jag som tusan. Haha!

 
 Uppsala-cykel-raggare, grrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar