Påväg från FUNÄS igen, vill på nå vis STANNA :)

"Jag ä en nomad mä konstant light-resfeber"
Ibland kan jag känna när jag står och packar allt i väska igen att, näää jag stannar här ett litet tag tä... När jag väl är framme på nästa ställe så känner jag samma sak, näää jag ska stanna här lite längre. Det fina i kråksången är att jag vill verkligen ha mitt liv SÅ HÄR nu, ett annat plus är att jag har många ställen där jag trivs väldigt bra och känner mig hemma. En vecka har jag varit hemma i Funäs nu, fluffjobbat mä samegubben, lekt målare, brandman, tränat 11pass, planerat vinter, ätit middagar m vännerna, surrat livet å fikat en massa... Nu denna söndags eftermiddag ska jag sova, för det har kört ihop sig lite mä jobbena mina. Kl 2 inatt kliver jag av räddningstjänstpasset, kl 6 imorgonbitti har jag förhoppningsvis kört bilen 22mil och kliver ut på järnvägen å jobbar där 11h. Jajaja... Så där blir de ibland, de tråkiga är att missa två träningspass pga trötthet, men de ä bara å kötta på... snart ä skidorna på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar