CYKELÄVENTYR och mycket goda vänner

Haha! Underbart föredrag av Tour de Öst tjejerna som cyklade som två galningar denna sommar. Två bättre/fränare tjejer får man leta efter alltså, å vilka historier... ojojoj... Rövskavsår, höjdmetrar, brandstationsöverliggning, äggätningar, badplatsbadande, utmattningar, naken rumpor, insomnanden på stentrappor, slangbrott, nederbörd, 10-20mils sträckningar, yrande och galenskap från två sadlar... 
  
40min efter föreläsningens slut... 
Jag bara ler innombords när jag ser mig runt i det här rummet. Ett fullt rum med människor jag älskar, respektera, ser upp till, inspireras av och har massa med tid att umgås med. De är som i storstan här direkt.. I storstan hinner inte ens en duktig föreläsare säga punkt så är halva publiken ute, här i mys-Funäs har jag och många andra tid att stanna kvar å bara gott surra...

Tacksam är vad jag ä
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar