"The most beautiful adventure race on earth"- start imorgon. -INTERLAKEN- SCHWEIZ

Erika kom ner hit tidigare till Interlakken. En jag kom ner hit igår, efter att på tidiga morgonkvisten kört vilse inne i Stockholm å efter att jag i en lång trafik-kö (åt fel håll) insett att jag också hade mitt kära pass hemma i Funäs. Då tänkte jag jajaja.. h*lvete då! Tog ett djupt och sedan nä! Jag ska mä flyget! Har haft med mig en bok denna tävlings-vinter som heter "The Secret" och i den står de bland annat att man ska fokusera på det man vill ska hända i livet. Så i bilkön åt fel håll så tänkte jag; "jag sitter redan på flyget"! Mmm! Så ska de bli! Å jag hamnade på flyget, helt sjukt att jag hann! Nu är jag här i Interlaken, så galet vacker plats, underbart folk och underbart arrangemang!
Lugnt idag, men imorgon drar de igång mä ett PANG-BANG-skott! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar