MÅN- CHAMONIX // TIS (NU)- LA CLUSAZ

 Stod på hotellrummets balkong, 
borstade morgontänderna och tittade upp mot Aiguille du Midi
Otroligt glad och tacksam! Mmm mmm!
Galet bra förhållanden ååå!
Haha! Jag hade ju tittat lite fel i min kalender så 
efter dagarna i Champoluc och avlämnadet av Ebba och hyrbilen
i Milano, trodde jag att jag skulle åka direkt mot tävling i La Clusaz.
Men det var visst en dag tom där emellan. Så vad jag gör Lotten Rapp?
Jo, jag tittar på väderleksrapporten, ser fin-snö-och solförhållanden i Chamonix (som ligger typ i mellan Milano där jag befann mig och La Clusaz), så dit drog jag. Bokade in mig på ett  singel hotellrum.. :) Haha! Men det goda, det goda i det här är att jag träffar ju på så många otroligt underbara människor när jag gör sånna här drag. Helt underbart!
Det var ju som meningen att jag skulle vara i Chamonix 9/1 2011, 
fick några galna livs-minnesvärda åk. Wow wow wow!

Nu, morgon i La Clusaz, på berget i vänster i bilden kördes tävlingsåken ifjol. De lutar åt att de blir där i år å! . Jihaa så galet pepp inför den 15/1 då det är start!
Kram till er alla / Lotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar