Jag å CYKELn min va nästan i JÄMTLAND innan jag förstod vart vi var... jaaa... :)

Till dagens pass hade jag memorerat kartan i huvudet. Första korsning vänster, andra höger och tredje höger igen, sen är de bara rakt fram så kommer jag komma ut i Nordanede. Pyttsan! Felet tog jag redan i första korningen som int var en korsning på datakartan.. Men va gö de? jag kom ju nästan till Jämtland och benen min fick va de tålde, ååå ja de va ju som min EGENTLIGA mening, sååå! :)

I nedförsbackarna hemåt igen så tvärnita jag BANG och tog den här bilden.
Jah må säg att de ä ett för jädrans fint BERG där baki träden!
GETBERGET- skidbacken man växte upp i. Jo då såå att...

sen blev de till å landa med trött- bena.  MOI BIEN=mycket bra  --JA!
Nu har de blive ismaskat nyPÄRER å RENKÖTT, mä lillasyster å mor.
Matvilan är i skrivandets stund över, för nu ska de ut å hoppas mera!
Hopp å hej, lingon Ffff
Frej!? 
Jajaj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar