Jippijey för dagens lång-LÖPNINGSpass

Vaknade faktiskt så sent som klockan 12 idag och tänkte oooo jaaa! Äntligen ska jag få ut å rasta bena mina ordentligt igen, JIPPiJey! Förra veckan var en riktigt urusel träningsvecka, då jag hade mer än 90 arbetstimmar på tre olika jobb, men va gör man int för att ha ekonomisk möjlighet till vinterns skidåkande? :) okej int va som hellst, men mycke slit pallas!
Långlöpturer föredrar man ju å jö i fjällmiljö å vackert svalt väder, men dagen erbjö tungt regn, tät skog och varma grader. Å no fankens dug de, för dagens tur var en riktig jäkla go och härligt tuff upplevelse.
Kände banne mig att jag var stark i backarna upp mot Kälen, men lilla vänster foten min skulle fjAsa på å bli röd, men de såg jag faktiskt int förrän jag bara hade några kilometer kvar, så de såg ut mer än va de var kan man säg. :)  

Äää nu laddas de för morgondag, känner att den dan kommer till å kännas lit mer! Ha de riktigt KINGligt gött där ute så länge
/ Lotten Rapp

1 kommentar:

  1. I remember those bloody feet......take it eeeeeaasy. David, the blue hat guy.

    SvaraRadera