LongBOARDen- ja han ska bara få plats i Schweiz VÄSKAN




Har börjat packa inför avresan mot Schweiz och Apex adveture, multisport arrangerandet.
Erika ska bli kompanjon där nere, hon har redan börjat rulla söderut, de plingade just i telefon här från na, hon skrev "De ä ju galet fett att ha longboard när man res märker jag. Glöm ej!"
Nog för att jag glömmer grejer i packningstider, men nix pix brädan ska banne mig int glömmas.
Jihaaa! :O)

Appropå fett, här är min största inspirationskälla till longboardåkande.
De va faktiskt så för fyra år sen när jag köpte min den här brädan som jag hitta de här klippet, för då hade man som ingen på byn att titta på hur man egentligen skulle gö de här, men som tur var så fanns den här fräsiga karln i databurken.
Adam Colton-Oh yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar