Ååå jag bara BUBBLAR INNOMBORDS!

Ibland kan det kännas svårt att övertala sig själv om att allt kommer lösa sig, men ju fler gånger det löser sig desto mer kan man tro på det. Igårkväll var jag så otroligt rastlös/orolig för hur det ska gå med allt.
Det jag hade framför mig var att jag borde få ordning på boende Funäs, fixa bil, ett till extra jobb, förbindelser till flyget nere till Sthlm (befann mig hos mina föräldrar i Vackra Viken (Fränsta) igår), plus att jag hade nästan hela min Riksgränsen packning i Erik Sunnerheims bil pga färden till sjukhus.
Idag bokade jag mig en SJ biljett ner mot Stockholm, men så nyss när jag kom till Sundsvall, så inser jag ju att jag bokat fel. Åååå kan man ju tänka! Men men men, jag har ju jobbat med tåg sen jag var 15år så en lokförare Stefan han fixade ju så nu åker jag ju typ bättre än 1:a klass och så kommer jag komma ner till Sthlm tidigare än jag hade tänkte !  Jippiliho och bubbel innombords, DE LÖSER SIG JU! :)

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar