Jag VANN dagens kvaltävling La Clusaz RADIKAL MOUNTAIN! Imorgon FINAL!

Så här såg de ut å kändes på starten idag!!


Så här ser de ut inför morgondagen. Gigantiskt berg. Den linje jag har bestämnt mig för att köra, så kommer man behöva repilera ner en 50m kilppa innan man kan börja skidandet. Ååå jag kan som int riktigt förklara, men precis som inför idag så känner jag ingen som hellst rädsla eller press. Jag vill bara ut där, för de känns så lätt å kul! :)
De var alldeles nyss åkarmöte här och folk är visst rädd för finalberget som ska köras imorgon... Hmm. Jag vet int jag, visst de ä ett jäkligt köttigt berg, men det är bara till att i största möjliga mån bara göra åk som är och känns trygga... 
Kramar om er alla där ute! / L

1 kommentar:

  1. Kör hårt Lotten! Vi tror på dig! Många lyckönskningar från Torpshammar :) Kram

    SvaraRadera