FINALDAGEN var tuff, men jag ger mig INT! :)

Taktiken för idag var att ge gärnet, (för att kunna ta mig vidare till Freeride Worldtour tävlingen i Chamonix). Å de gav jag, FULLT ÖS alltså! :)
Full fart ut från starten, gjorde en sväng i den tjocka socker/isskorpesnön, sen full laddning upp på en kick som tyvärr int vara så snöig som den såg ut. Skidspetsarna rakt in i klippkicken, sen la jag över. En skidan löste ut... Vråla för man vet ju direkt vad en sådan "tabbe" innebär = INGE Chamonix tävling nästa vecka....
Men, men jag fick mycket go feedback på den resterande delen av åkningen och jag vet att de skulle kunna gått... Å skam den som ger sig, jag känner redan pepp för nästa möjlighet till tävling.

Kramar om er igen! :)

3 kommentarer:

  1. Facebokkade nyss med Emilia så jag hörde att du inte kom i mål och att mamma höll på att klättra efter väggarna innan hon visste hur det gått med dig! Satsa hårt vid nästa tävling! vi tror på dig!
    //Matilda

    SvaraRadera
  2. Hej Lotten. Snubblade in på din blogg här! Fan va otur du hade idag! Men turen är ju nyckfull av sin natur. Håll ut och vinden kommer att vända snart!
    Trägen förlorar sällan...

    kram från ett skånskt the ark-fan vars namn börjar på M. :)

    SvaraRadera
  3. Härlig inställning Lotten, det är bara att ladda om igen!!=)Kram/Emelie

    SvaraRadera