ANDORRA! Var de nyss de?




Photos: Karin Stöckel

Photos: Björn Arnemo

Sitter just nu på bageriet vi har här i Klösterle am Arlberg. Kikar på bilderna från Andorra, känns redan avlägset...  För två dagar sedan var vi i sol och 20gradig spansk värme. Nu kylan i Arlberg, och planering av de kommande dagarna. Avresa till Engelberg imorgon, avresa mot hem och Artic Weekend blir på torsdag.

Jag leder kvalserien nu efter resultaten från NZ, Hochfugen, Andorra. Blev väldigt glad över andra placeringen nu senast, men en vinst hade betytt att jag varit färdig inför nästa års Freeride Worldtour, men det är bara att kötta på. Tror jag kommer missa nästa tävling i Nendaz, då den är samma helg som Artic Weekend. Så nästa och denna FWQ- säsongs sista tävling blir för mig i slutat av mars i Obergurgel här i Österrike. Hård, hård träning inför de!  :)


1 kommentar:

  1. Hej! Jag heter Peter Hansson och jobbar på P4 Västernorrland. Vi skulle vilja prata med dig. Mejla gärna mig på peter.hansson[at]sverigesradio.se! Hörs!

    SvaraRadera