Sjukling, fast int nu längre ä!

 Starkars mig, Engelbergslägenhetens utsikt,hus, berg, bok, film, fika, lugna promenader, te, ja... Denna vecka har varit mest så, kroppen min har sagt : "Lotten jag är trött"... å jag har svarat "jag förstår de, let´s vila då".
Innan förra helgens tävlande i Kitzsteinhorn hade jag haft en och en halv månad med konstant resande. Stannade som längst fyra dagar på ett ställe, lyfte med flygplan 14 gångr på 14 dagar. Pressterade och träffade massa nya underbara vänner... Så vila behövs då.
Björn Arnemo bjuder mig här på några underbara bilder. 
Photo:Björn Arnemo                        Fina tävlingsbilder från Kitzsteinhorn
 Photo: Björn Arnemo
 Tyvärr inga tävlingsbilder från när jag hoppade, men det blev några underbara meters flygtur där i Kitzsteinhorn... mmm... 

 

 Photo: Björn Arnemo            Tillbaka hemma i Engelberg, dessa tre snö, puderbilder togs här i onsdags, nu är det måndag, förhållandena för idag ser än bättre ut,
å min kropp är pigg, så let´s äta frukost, 
slänga på skidkläderna och bege sig full fart upp på berget!

Haha, en rolig grej innan jag stänger datan.
Igårkväll ringde Erik "demonen" Sunnerheim, han grattade mig till vinst, vi surrade på om himmel och jord och så efter fem minuter frågar jag honom, men Erik vars är du? Var på han svara, jaa jag är ju här på lodgen, i Engelberg. Å jag blir så glad så jag poppar upp ur sjuklingssoffan och springer bort till lodgen. Knas Erik. En bättre vän får man leta efter. Nu ska jag Björn å Erik ut å kötta. Fint med fina förhållanden idag, men mest värde är de att ha de bästa folket nära. Mmm /L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar