Jämarns MÄKTIG vecka, jag får gåshud

Ingången på en söndag-20/1-sväng, i bristande skare, int gåshudsgivande... 
Fredag 19/1. Varför Engelberg ger mig gåshud.
 För en vecka sen kände jag en människa förutom mig själv på den här bilden. Nu efter flera dagars åkande och middagsätande är jag otroligt tacksam över att fått lära känna ännu fler magiskt-vackra själar.
På fredagseftermiddagen, hade jag lite ärenden att uträtta, så jag körde bergsoffpiståket förbi Waldeghotellet ner hit själv. Fick sån otrolig stämning i mig och gåshuds knorr på arman när jag högljutt sjöng "the hills are alive!"
Fredagsstämning även borta i kollektivets, pannkakskök

En riktigt tidig torsdag 17/1 morgon, sätter mig upp i sängen mä gåshud på arman. Tar den här bilden. Ljuset på berget är en helikopter som kör längsmä dragbanan för att surra ner snömassor från träden. De ä bra morgontecken. :)

Bra gåshuds vecka! / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar