Taxi? Nej tack,jag går!
 Landade tidig morgon på Östersund/Åre flygplats ute på Frösön. Det hade varit en intensiv resa med bilkörandes ner till Sthlm. Ett väldigt givande möte på Haglöfs huvudkontor och sedan tåg ner till Göteborg. En heldags+ (exklusive natt) aktivitet med resterande teamåkare på Dr Zipe. En timmes sömn på hotell och sedan in på flygplanet hemmåt. Puuh kände verkligen för jämtländsk friskluft och lugn och ro när jag landade.  Så istället för att fakturer en Taxi resa så lastade jag på väskorna och traskade genom Frösö skogen och in till stan. Det regnade som tusan och blåste... Å jag bara garva åt mig själv när jag kämpade fram i skogssnårtet, lera och två otympliga väskor. Jes äventyren är bara runt hörnet! Inne i Östersund möttes jag upp av min bästa vän Erika. En Erika hon bara skakar på huvet å skrattar likt jag! :) Livet ä bra kul om man lever ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar