De känns så skönt att komma hem- Fränsta

Lätt cykling kyckling +överkroppsträning är det som gäller några dagar till då knät mitt blev lit trött efter förra helgens marathon. Lugnt ska de va., men träna hårt är vad resten av min kropp vill, jajaja... :)  Lugnt å skönt ä de att komma hem till Fränsta. De tycker några andra å. Jag tänker på dem som klättrade högst upp på Digilistan i P3 igår. Otroligt, otroligt kul för de grabbarna, å för byn!





Här är bilder från där jag ä å cyklar som mest, vid byforsen. Jag har som en barndomsdröm här jag... Å de är att forspaddla ner här nån gång då de är högvatten (å jag ä grym forskajakspaddlerska). De ä som inte så många som har gjort de, å de sägs ju att de mäktigaste äventyren upplever man på sin bakgård, så forsen här hemma skulle kännas själsligt mäktig tror jag... 




På sena kvällen fläska jag till i måndagsköket, mä fin fint renkött (från samegubben) å massa go grejer från mamma å pappas trädgårdsland. I ärlighetens namn så är jag jävulskt kass i köket, de som far å flyger grejer, å de blir gäggigt... Men renköttet å jag vi som teamar bra, flådigt är vad de blir. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar