Ride of hope- Ta å cykla mä mig, å Erika Harlin


Nu denna torsdagskväll surra jag mä en fröken Erika Harlin som i förra månaden cyklade mä Mikaela Sundbaum, från Karesuando-Smygehuk (tour de Öst). Kan tillägga i tour de Öst-historien, att efter att Erika kommit fram till Smygehuk så kände hon, nej jag vill cykla mer. Så då fortsatte hon trampa upp till Oslo, tog norsktåget upp till Röros och sedan trampade hon därifrån hem till vår gemensamma stuga i Funäs. Nog om de ikväll var de cykelpepp över luren och vi bestämnde oss för att cykla sista sträckan av Ride of Hope. Så på söndag blir det en god 92km cykling (Uppsala-Sthlm). Hopp, bidrag och tankar ska vi bidra med från våra sadlar, vill du haka på detta lemmeltåg mä mig å Erika så hör av dig.

Mer info finns även på denna sida Ride of Hope.

Erika Harlin är en utav många underbara idoler/inspiratörer jag har, hon är 24år, skidpatrullör och arrangör av Funäsfjällens Multisportrace. Denna tävling går av stapeln 1sep. Årets bana går från Hamra till Funäsdalens by. Hi ho! / Lotten Rapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar