Stockholms-BLONDIN i FJÄLLEN :)


Den här texten tillägnar min goda vän Mikaela som ät glass här på bilden ovan. Hon är blond, hon har stockholms-dialekt och hon är så där tjejsöt. Många förutfattade meningar skulle man kunna ha. MEN! HON Ä SÅ JÄMARNS FRÄNT HÅRD! Imorse när våran värme-kamin hade dött IGEN och jag huttrade när jag såg att vår innomhus termometer stod på +7°C. Då utan att tänka så fnyser hon till mig och säger "ärcsh då, de är ju fortfarande plus här inne!". Sen när vi på förmiddagen bar våra stora vatten och diesel dunkar så ställde hon ifrån sig två på marken så där lätt. Så när jag mötte upp och skulle ta emot de där två dunkarna så trodde jag att de skulle vara så där lätt-fyllda som de såg ut att vara. Men BANG! Jag tar tag i dem i vardera hand och så brister jag ut i asgarv, va TUSAN fröken! :)

Åååå va roligt jag tyck de ä med människor som int är "som man tror att de ska vara"!High five, underbara Mikaela!

1 kommentar:

  1. När kommer det fler kontaktannonser om Funäs-singlarna? Vi väntar med spänning!

    // Ensam singel

    SvaraRadera