X-over Kitzsteinhorn FWQ *3. HÄ VA SÅ SKOJ!

"Tomorrow will be lucky and memorable for you"
"Morgondagen kommer bli lycklig och minnesvärd för dig"
Den här lilla underbera lappen dök upp under gårdagsresan Engelberg (Schweiz)-Kitzsteinhorn (Österrike). Mmm Mmm, bra med bra tecken. :)



Det kändes som lite sorgligt i hjärtat när jag lämnade underbara livet i Engelberg, för den här vintern...Tack till alla underbara människor där. Tack till folket som jag fick sambo med i Villa-villekullahuset, underbara kvällar, mornar med gooo-surr har jag fått av er alla. Men, men vidare, vidare... Möttes upp av den här stjärnan =Mikaela Hollsten, och hennes gula lilla sportbil i Zell am See. Sen körde vi in den lilla gula på tåget och fick sitta ner inne i den här vagnen. Tänk att jag tycker de ä så roligt å åka biltåg. :) Haha!


 Dagen här i Kitzsteinhorn, vara ju bara så god. Det är lite svårt att förklara hur stämningen är på tävlingarna här, men jag trivs så otroligt bra i de här livet. Det var som lit oroligt i hiken påväg upp idag, pga isigt föret. Men i sånna håriga lägen gäll de ju som bara till å vända tankilitankarna alltså. För som skandinav har man faktisk fördel av att ha skandinavlikt före... Sen blev de ju som så, när jag väl drog iväg från start, var snön riktigt slask god. Kunde stå på och bara ösa ner. Kom i mål med härligt stort publikjubel, efter att både speaker och publik först trott att jag var dagens första startande herre (damerna starta först och jag var sista dam ut :).




Lotten Rapp (int alls Botten Napp:), jag ä verkligen hur, hur gla som hellst!

High 2nd five till fina Mikaela Hollsten (nuv sambon), hann int se hennes åk, eftersom jag starta som sista dam idag. Men ryktena om åket spred sig i publiken! Jihaa va grym du ä!

Sambo-brorsan (å Haglöfs-väns-kompanjonen) NIKLAS HOLLSTEN han jag mä å se. Alltså jämarns, jämarns, droppa stort, körde fort å trickade som en snowbordGU! Wowow!
HAGLÖFS prisbelönta VASSI ställ kommer ut i butik till hösten.
Jag och Hollsten prisadas liksom i dem idag! Jihaaa! :) 


Ååå!!! SKUMPA, int bilen utan flaskan alltså!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar