LEVA LIVET :) - Engelberg- Chandolin imorgon

Torsdag och två dagar är de nu innan helgens tävling FIRST TRACK i Chandolin, Schweiz. Å idag blidde de ingen åkning, utan istället kroppsvila inne på spa. Mmm mmm! Eller?

Inne på spa:t var det väldigt lugnt och gott, jag och ett snoffsigt, uttråkat par i badrock. När jag gick in i bastun måste Snoffsparet ha trott att jag gått hem, för när jag sitter där inne i bastun så hör jag hur de börjar ha sex uti relaxen. "Åh nej, åh nej" tänker jag och gör ljud ifrån mig för att de ska höra att jag är kvar och såå slutar de. "Puuuh".

Jag gör mig iordning inne i omklädningsavdelningen och märker hur knäpptyst det är inne ifrån relaxen. "Jaja" tänker jag och kammar håret och jag är ju inte snabbast i stan så där med att bli färdig, så när de släntrar in i omklädningsavdelningen så är det två otroligt, otroligt skamliga ansikten jag ser. Å jag tycker så, så synd om dem... åh va tråkigt att jag var ivägen när de passar på att leva lite crazy! Åh jag har sån lust att säga "herregud vuxna människor, skratta åt de, LEV LEV LEV!"


Nog om de imorgon är det tidig, tidig avgång mot Chandolin. Åh det känns fantastiskt!
Kör hårt!  :)   
/Lotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar