Jag LEDDE efter första åket idag... Å sen ?

Jo första åket här i Nendaz Freeride gick precis, precis som jag ville. Ett åk med riktigt bra flyt, fart och flyg, (mmm mmm jag fick HIGEST SCORE av alla tävlande damer! :) Men sen, men sen! Drog jag till å kraschade ut från starten i andra åket. Löste ut skidan å allt. Blev kvar på toppen av berget tills att alla arrangörer och domare begett sig iväg från berget. Då körde jag mitt åk. Full fart, stompade mina klippor. Ååå kände mig rätt nöjd endå. Jag kan ju, jag vet ju de! :)

Men tråkigt, jätte tråkigt är de för fröken fia Lotta i hotellsängen här brevid. Matilda kraschade också, men hennes knä är inte vad de borde. Huvva huvva! Men de ska bli bra! Rölldal tävlingen i april ska hon köra, de har jag bestämt. Hon har fått av min Kanada-salva (en stark smörja, som kommer göra susen).

Kram till alla / L

1 kommentar:

  1. Grattis Lotten!
    Super kul med pallplats.

    Jag önskar jag kunde komma på ditt friåkningsläger i Ramundberget. Det låter hur kul som helst!

    Ha det så gött!
    Anna O på Haglöfs

    SvaraRadera