Freeride-ARVID hade slöjdat på slöjden. TACK!

Befann/befinner mig hemma hos längdskids-Mikaela då telefonen ringde. Världens bästa Arvid och hans mor ville komma förbi med en pressent till mig. Wow! Arvid träffade jag på för första gången i december då han stakade ikapp mig och sa att han tycker att jag åker bra. Jag blir som varm i hela hjärtat för denna inslagna pressent! Tack fina!

Jag tror att denna handuk kommer vara som en go lyckobringare i Andorra packningen. 
Har ju som mitt kontor här hemma hos Mikaela. Jag kirrar mitt resebokande här, och Mikaela håller just för tillfället på att kirra längdskids-afficher till företaget hennes. Jaaa... Så umgås vi gött en torsdagskväll. 
Tack igen Arvid för din lyckospridning, 
och lycka till nästa helg då du kör Junior-SM i friåkning!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar