Bit ihop LOTTEN

Åkte ner hit till Hochfugen denna helg för att ösa tävling, stod som första reserv till tävlingen, så mina odds var riktigt höga för att få ösa. Oddsen drog dock åt fel håll alla 13 anmälda damer dök upp här. Sååå ja... De blev en jäkligt lång resa för mig Funäs-Fränsta-Stockholm-Innsbruck-Hochfugen bara för att stå på sidan och se... Äh fy fågel. Men jag tackar min fina mentalcoach som jag bollar mina tankar med. Jag är på rätt spår, jag ÄLSKAR de jag gör,  jag vill ge de mitt allt och jag ger de mitt allt. Så nu biter jag ihop sätter mig på flyget och flyger hem till Funäs igen. Hem å träna! Åkningen här i Hochfugen, har varit riktigt fet, å folket runtikring här har varit fett. Så bitter är onödigt att vara... Hä ä bara å BITA IHOP å LE! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar