PAAH! De SNÖAR! / LOTTEN & KICKAN




Världen bästa Kristina "Kickan" Berglund kom hem från Afrika imorse, efter att ha vare där å pluggat ett halvår. Galet kul att hon är hemma igen! Jag plingar över ett sms till den här fröken "ska du mä upp på berget å åka?" åh jes 10min senare står hon påklädd å klar på trappan, redo när jag sladdar in med bilen.










Imorgon bitti rullar jag och Kickan till Lousie å henne karls nyköpta hus. Vi packar mä spadar/ snöskyfflar, imorgon ska de byggas hopp. Å på tisdag då jävlar! Då kommer jag, Kickan och Louise ha tagit oss in i Jämtland och hem till fröken-radiopratare-Emelie Andersson. Fyy fågel där å då kommer de bli åkargänget från förr i reunion på riktigt riktigt. AaAa! Längtar längtar, vännerna är de bästaste bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar