HENDRYX SKIS, WOW! Jag bugar och bockar!


Henrik Luthman har imponerat på mig, nått så jävulskt!
Jag var faktiskt lite skeptisk till att byta modell av tävlingsskida, för jag och mina Hendryx-Rhinos har haft ett sånt kärleksfullt förhållande. Henrik gav sig dock inte, utan sa "prova Funkallistic Lotten, det är skidan för dig". 
WOW wow WOW, va GALET gla jag är att jag än en gång lyssna på kloke proffessor Luthman! 

På efter middagen idag var poxy-limmet i nya parets bindningar torrt och då blev det CRAZY-UPPLEVELSE! Åh! Alltså, nu vill jag bara berätta hur de känns att ha årets funk under fötterna!
Skulle jag vara kille nu, så skulle jag börja berätta om skidans konstruktion. blabla... Nu är det ju så att jag är ju inte kille, utan jag är tjej, och jag berätta att funkallistic är dessa två ord; TRYGGHET & GLÄDJE- fast i MEGAMONSTER-mängd!


WOW wow WOW, var det typ det enda jag fick ur mig under eftermiddas- åkandet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar