IBLAND HAR MAN FLAX (å ibland dyker de upp minnen)

                   Månen igår (torsdag kväll)            Frostiga 4min intervallsbackar

Å nedför hela vägen tillbaka... alltså hela hela vägen!
SICKET FLAX!  Ja ibland har man flax sådär alltså... Haha!
                                    
Ja just ja! Nu under morgonen nu hamna jag på en skogsbilväg som jag int vare på, jaaa  på nå år. Då dök de upp ett minne från när jag och en "kompis" var hemma här en vinterkväll och hälsade på mina föräldrar. Just den kvällen drog de in rejäla vindar och lite gött snöfall. Skidorna våra fanns ju ute i bilen, så i bäcksvarta mörkret (klockan kan ha vart 16 å) så drog vi ut med skotern på den här skogsbilvägen. Hade tolklina efter skotern och baki tolklinan svängde man från dike till dike ... Mmm mmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar