Första advent- 4min intervaller och JULSKYLTNING


Lördagar har jag som inplanerad vila från träning. Passen på gymmet den här veckan var fläskiga, så igårkväll trodde jag int jag skulle komma upp ur sängen på söndags morgonen, men efter en goo natssömn var kroppen tillbaka å den kändes ung å fräch igen.. :)

 Jag har fått gå på vinterledighet från brandkårn, men brandmännen i Fränsta var ute ikväll. Huvva för trafikolycka, säger jag bara. Ta t lugnt där ute på vägarna och träna träna på sladdhävning. Mitt tips: Köp en volvo 240, å du komme till å bli sååå vältränad! :)

Fina fröken å skidåkarn Emelie Andersson, påväg från
(mor) Britt-Marie Anderssons Garn o Hantvek
Tomas "Håkki" Eriksson vid sitt eget stånd. 
Oj jag menar försäljningsställe av Håkki-prylar.
En skoter, två skotran, tre eller fler skoters
GetbergsTomtens tomtegrotta
Lucia kandidaterna, hon blonda fjärde från vänster å kusin min.
Så jag hoppas ni rösta rätt! :)

Ååå de här va ju nå annat än renar, fick på sena söndagskvällen rycka in som hästfösare.

1 kommentar: