Från brandstation å till klättring mot grantopp... -JA! :)

Minusgrader ute så träning på stationen medan bilen torka sig torr




Anledningen till klättringen var att jag var upp å sprang på ett berg jag aldrig vare på förr å jag liksom gillade berget så jag blev sååå sugen på att bygga mig en stuga där uppe nån gång i framtiden, men just nu var de lit väl mycke träd där uppe. Sååå jag stanna upp i löparsteget breve i  en stor gran, klättra upp i han för å kika på utsikten. Åååå jag fick ju reda på de jag ville! Skulle man ta ner nå träd där så skulle man ha utsikt på fjäll i tre riktiningar! :)
Haha! Å faktiskt! Trädklättring är ju bra å försäsongsträna å. Ifjol vinter hände de 2ggr att jag hamna ovanför klippor utan landnigar. Sååå då fick jag kasta ner skiderna å klättra träd ned istället för å traska hela vägen upp igen.... :) Kitching, bra att man tränar! Haha!

Lit gött dingel-hingel fotande 5m upp över marken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar