BJÖRNEN valde som tur va ALTERNATIV 2=FLY. Så då gjorde jag de å! :)

Jooo de va som så att innan jag klev på mitt arbetsskift på järnvägen idag så var jag ute i Ånge krokarna och sprang högintensiva intervaller. Å för att jag ska orka mä mitt önskade tempot så dundrar jag i hög musik i mina lurar. Självklart när jag var som tröttast i min sista repititon av 8min snabb löpning så ser jag något svicha förbi i min vänstra ögonvrå. Så jag stannar till, står blixt stilla å så ser jag de igen. DE Ä SJÄLVASTE BJÖRN! 
I stressade situationer som denna så ges man två alternativ. 
ALTERNATIV 1 =SLÅSS
ALTERNATIV 2 =FLY
Björnen han valde som sagt ALTERNATIV 2, så då gjorde ju jag de å! :)


(Jag hann int mä å fota, men hän va bra lik! :)
Foto: Staffan Widstrand  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar