Alperna i sikte!

Aaah den sista jourveckan, på Räddningstjänsten börjar närma sig sitt slut. Å de jag gör just, just nu är att jag kollar på förbindelser ner mot alperna. De jag känner dock är att de int är nån värst stress med att rulla nedöver. För de ä ju bra träningsförhållande man vill åt å de kommer, de kommer...  :)


Tiden i livet just så här års är int så dum ä. Man har liksom hela säsongen framför sig, å de är sånt härligt pirr. Jag har privilegiet av å känna mig i riktigt god form och fysträningen går fint. På  dagens styrkepass överträffade jag till och mä mig själv. Gött! :)


Säsongen är ju int igång än, men jag vill redan tacka Carina Vinberg på Actionate som lägger ner otroligt många arbetstimmar på att mentalt coacha mig inför denna tävlingssäsong. Carina befinner sig nere i Stockholm, men de ä ju inga hinder (som hon skulle säg), hon langar över uppgifter via mejl och telefon och på bara de 4v vi har kört nu så har de gjorts framsteg.


Extremskidåkning är precis som många andra sporter väldigt avgörande på ens mentala inställning. Kommer jag inte, eller kommer jag att klara de här? 
ja de ä ju frågan... 
svaret ger man till sig själv på millisekunder... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar