ÅHH va SKÖNT de ä att BLI ÄLDRE alltså!!!

Nyss fyllda sexton år var LILLA JAG då jag skulle hålla min första egna privata skidlektion på kjaergaards. Räkarns alltså! Va mycket mer man behövde klura då, för att kunna LEVERERA, och att själv känna sig nöjd efter en skidlektion med sånna där STORA och VUXNA människor i sisådär femtioårs åldern eller så. :) Hmmm... Visst är de så att jag klurar mycket nu också, men axlarna är som helt nedsläppta från öronhöjden ååå puuuh va mycket skönare livet (å ett sånt här jobb) ä då alltså! :)

Imorgon eftermidda (onsdag) är jag färdig med mina hjältemodiga insattser som v9 inhoppande skidlärare. Då blire att kötta vidare med mitt tränande! :) Skadade knät mitt har nu gnekat runt i pister, å jag känner verkligen att de ä klippdropps-redo igen nu alltså! Jihaa!

1 kommentar:

  1. =) låter bra det! Just GO for it! ;) / Micke

    SvaraRadera