Längs vägen







Så här började den här fredagen, sedvanligt pannlampekut med en jädrans fullfräsösig tjej. Journalisten, skid-skoleägaren, studenten och gymintstruktören allt i ett (ni hittar henne på http://mikaelas.se/). Sen hem en swäng för frukostätning innan ett nytt kutanfall. Denna gång med ryggsäck, i attack mot skidbacken.
 Hon sa föresten någon väldigt klokt den där människan, att man kan leva ett fullspäckat liv med fullt schema, bara man tar sig tid att leva stunder där emellan allt "göra". Såsom långsam frukost, eller kanske genom att stanna upp i kutandet och tittar sig omkring andas och bara uppleva livet man lever... Åh så fint!!!

Sittandes i sex-stolsliften idag kom jag å tänka på de, j*vulskt ett sånt liv alltså. Mmm mmm mmm! Hur kan de ha blitt så här gött? Funderade och funderade och kom fram till de att de ä ju flax såklart! Från den dagen man föddes har man ju haft räkarns massa flax! Sen tänkte jag som en ny tanke, kanske att man har jobbat riktigt hårt enda sedan man var riktigt riktigt liten? Neej int har väll jag, blev första tanken... Eller är de så? Jo de är nog så, räkarns massa flax och så räkarns massa jobb på olika håll har gjort att jag sitter i den här sex.stolsliften idag.

Yehaa vill jag bara säg!!! Tro när jag ska börja skriva å bete mig mindre flumt då...
hmm tål å funderas på de....  :) haha!

You can also visit (du kan också besöka) :
 http://www.8848altitude.com/teamriders/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar